الارشيف / المزيد

خالد النبوي يكشف تفاصيل أزمته الصحية الأخيرة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
خالد النبوي يكشف تفاصيل أزمته الصحية الأخيرة, اليوم الثلاثاء 7 أبريل 2020 02:08 صباحاً


وقال خالد النبوي في لقائه مع الإعلامية إسعاد يونس في برنامج “صاحبة السعادة” : “أنا حسيت فجأة بتعب وكنت في اجتماع وزوجتي اتصلت بدكتور حسام، وروحت جري المستشفى أول ما عملت رسمة قلب الدكتور وشه اتخض وطلعنا على قسطرة والحمدلله كان القرار السليم”. 

 

وأضاف: “أنا مديون لكل الناس اللى اطمنت عليا والجمهور إللى صحيت على ردود فعله بكلمات تفوق الوصف، ماكنتش مصدق إن الناس بتحبنى كده”. 

وتابع: “أنا بشتغل عشان الناس وأتمنى أن هما ينبسطوا واتمنيت أن يشوفوني زى ما شافوا أم كلثوم سعاد حسني وعبدالحليم حافظ ونجيب الريحاني وغيرهم”. 

وأوضح: “كان أول ناس جت ليا المستشفى من أصدقائي الفنانين الإعلامي محمود سعد كان في لحظتها وصديقى محمد هاني وأحمد السقا كان جوة العناية المركزة، وكثير من الفنانين اطمن عليا وهونوا عليا منهم أحمد عز، ومحمد هنيدى، وكريم عبد العزيز، وهاني سلامة، ومنى زكى، ونيللى كريم وهند صبرى وغيرهم،وأنا عارف أن احنا صحاب بس ما كنتش عارف إنهم بيحبوني كده”. 

واستكمل: “أنه بعد خروجه من المستشفى ماكنتش بنام خالص  لمدة 3 أسابيع وأيام صعبة كتير كنت بعيشها، لحد ما دكتور حازم رفاعى اللى عرفنى عليه الفنان الجميل محمد حماقي قالى عليه وكان الشفاء على يديه”.

يمكنك مشاركة الخبر علي صفحات التواصل

المصدر
الجمهورية اونلاين

اشترك فى النشرة البريدية لتحصل على اهم الاخبار بمجرد نشرها

تابعنا على مواقع التواصل الاجتماعى

قد تقرأ أيضا